Friday, November 10, 2006

Really interesting blog article Dan sent me about the Washington Post's coverage of Bush and the Rumsfeld resignation. Way to go, 1984. I've been reading a bit about how the press is really reluctant to call him on his bluff (or bluffs, since he's done similar things before), but this is pretty ridiculous. I don't know if there is an unwritten rule or a written one about newspaper articles changing after they are published, but usually they print corrections if there is something, well, incorrect. What's weird about this is that they made it incorrect. Anyway, let's all go Media Matters on their asses.

No comments: